Házhoz szállítást fellendítő éttermi marketing csomag

  • pizza es monaco tavaszi etlap 22Vajon a megfelelő célközönségnek hirdetsz?
  • Szerinted akár többen is rendelhetnének Tőled?
  • Kitűnsz szerinted a rengeteg házhozszállító étterem közül a koronavírus viharában?
  • Többet is el tudnál adni mostanság?

A koronavírus járvány kitörése kapcsán majdnem minden étterem kiszállításba kezdett. Természetesen ez nagyon is érthető, a vendéglátóhelyeket, a kollégákat meg kell menteni valahogyan.

De vajon a marketinget úgy csinálod, ahogyan kéne? Nem lehetne jobban csinálni ezt?


Számoljunk csak:

Nagyon nem mindegy, hogy a Facebookon 60 Ft/kattintás áron, vagy 30 Ft/kattintás áron hirdetsz. Ha úgy nézzük, hogy 100.000 Ft-ot elköltesz hirdetésekre, akkor 60 forintért 1600 látogatód lesz havonta, vagy 30 forintért 3200 látogatód. Nem mindegy.

Az sem mindegy, hogy a weboldaladra érkező látogatóból csak 1% rendel, vagy 5, netalántán 10% fog rendelni. Ha a megszerzett 3200 látogatóból csak 1% rendel, az 32 fő, ha 10%, az már 320 fő. Egy átlagos 3.000 forintos kosárértékkel számolva a különbség vaskos 864.000 Ft!


Egyszeri marketing tanácsadásunk vagy havi csomagunk arra ad választ:

  • hogy vajon a megfelelő embereknek beszélsz-e a házhoz szállítási szolgáltatásodról?
  • drágán hirdetsz, vagy lehetne olcsóbb is ez?
  • átnézzük, és megtervezzük azt a célközönséget, akik valószínűsíthetőek, hogy jobban fognak Tőled vásárolni.
  • megnézzük a weboldalad, vajon ott több embernek is el tudnál adni? Vajon többen vásárolnának Tőled?

Megrendelés

Mi lesz az eredmény?

Több kattintás a hirdetéseidre - olcsóbb hirdetési díjak - több vásárló házhoz szállításra - több bevétel - mosolygós tulajdonos - munkájukat nem elvesztő kollégák - túlélés a koronavírus idején

 Megrendelés

-->> Az egyszeri díjas marketing tanácsadásunk tartalma (egyszeri 30.000 Ft)

  • Facebook és Instagram kommunikáció átnézése, javaslatok megtétele a javításra, javulásra
  • Példa-posztok megfogalmazása, személyre szabott "poszt-sablonok" készítése (5 db)
  • Facebook statisztika és Google weboldal statisztika nyomon követése, a weboldal és Facebook oldal gyenge pontjainak megtalálása
  • Facebook és Google hirdetés menedzsment: területi célzás, demográfia, hirdetés rotáció átnézése, célközönségek kialakítása és elmentése
  • Kampány-javaslatok megadása (3 db)
  • Házhozszállítós akciókra javaslattétel (3 db)
  • weboldal áttekintése, hatékonysági javaslatok megtétele

AJÁNDÉK: A weboldal konverziójának növelése új, innovatív eszközökkel:

  • Hőtérkép készítése a felhasználói viselkedésről a weboldalon (a felhasználói magatartás megértése vizuális eszközökkel, úgy hogy látjuk a felhasználói kattintásokat, mobilos viselkedést, a weboldal scrollozását)
  • Egérmozgásokról videó készítése
  • Az oldal elhagyások monitorozása: adatgyűjtés arról, hogy melyik aloldalon hagyják el a weboldalt a felhasználók
  • Űrlapok kitöltési monitorozása: melyik űrlap mező kitöltése a legnehezebb és leghosszadalmasabb a felhasználóknak, melyik űrlap lépésnél hagyják abba a kitöltést

-->> A havidíjas marketing tanácsadásunk tartalma (havi 60.000 Ft)

Folyamatos tartalomszerkesztés

  • Facebook és Instagram kommunikáció
  • Hírgenerálás, posztok megfogalmazása heti 4-6 alkalommal
  • Közösségi média tanácsadás
  • Folyamatos Facebook/Instagram felügyelet munkanapokon 9.00 – 17.00 óráig
  • Válaszadás, hozzászólás menedzsment a cég nevében
  • Moderálás
  • Facebook statisztika nyomon követése, havi statisztika küldése

Facebook és Google hirdetés menedzsment

  • Vendégeknek promóciós kampányok
  • Kampány beállításai
  • Hirdetési szövegek, kiegészítők és keresőszavak összeállítása
  • Hirdetés egyéb jellemzőinek (pl. területi célzás, demográfia, hirdetés rotáció stb…) menedzselése
  • Finomhangolás, későbbi beállítások
  • Kampány menedzsment, folyamatos felügyelet, beavatkozás

tanácsadás

  • weboldal áttekintése, hatékonysági javaslatok megtétele
  • Havi weboldal alakítás/tartalom szerkesztés 2 fejlesztői óra keretben

AJÁNDÉK: A weboldal konverziójának növelése új, innovatív eszközökkel:

  • Hőtérkép készítése a felhasználói viselkedésről a weboldalon (a felhasználói magatartás megértése vizuális eszközökkel, úgy hogy látjuk a felhasználói kattintásokat, mobilos viselkedést, a weboldal scrollozását)
  • Egérmozgásokról videó készítése
  • Az oldal elhagyások monitorozása: adatgyűjtés arról, hogy melyik aloldalon hagyják el a weboldalt a felhasználók
  • Űrlapok kitöltési monitorozása: melyik űrlap mező kitöltése a legnehezebb és leghosszadalmasabb a felhasználóknak, melyik űrlap lépésnél hagyják abba a kitöltést

 Megrendelés

FIGYELEM! Amennyiben a fenti csomagoknál még többet szeretnél, válaszd a  Felfuttató Marketing Csomagunkat >>

Mit ér az ajánlat garancia nélkül?

Amennyiben úgy látjuk, már annyira jól csinálod, hogy nem tudunk mi sem jobbat nyújtani (ilyen nem szokott lenni), akkor korrekt módon nem kérjük el, vagy visszautaljuk Neked a már befizetett díjat.

Ki felelős a szolgáltatásokért és miért halgass rá?

IMG 3111BALLA-SEETHALER TAMÁS, GASZTRONÓMIAI TANÁCSADÓ

Étterem- és ételkritikus, közgazdász és jó pár országos kampány marketing vezetője. Cikkeivel és riportjaival számos szakmai médiumban találkozhattál (Vendéglátás magazin, Bors, Kisalföld, Délmagyar). Több étterem piaci bevezetésénél segédkezett marketingben, de a már bejáratott vendéglátóhelyek is segítségét vehetik a tovább lépésben. 

A SEETHALER projektjeinek vezetője, az Ügyfelek kapcsolattartója és marketing tanácsadója. 2006 óta dolgozik a vendéglátásban, először party service cégeknél (Gála Partyservice) majd éttermekben és teázóban volt üzletvezető. 2010 óta a SEETHALER-ben, saját cégében dolgozik tanácsadóként. Kívülről-belülről ismeri a vendéglátást, a beszerzéstől kezdve az ételek előállításán keresztül a folyamatok optimalizálásáig. 

 

 

Megrendelés

Megrendelés tárgya

Figyelem, amennyiben nem kapsz visszaigazoló emailt, az azt jelenti, hogy mi sem kaptuk meg a megrendelést. 


Cégadatok

Adatvédelmi szabályzatunk itt megtekinthető.

Megrendelésekor 14 napos visszalépési lehetősége van, fizetési kötelezettség nélkül.

Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik.

Ezen felül egyedi szerződést kötünk minden Ügyfelünkkel.

 

kornyezetvedelem Cégünk fontosnak tartja a környezetvédelmet. Törekszünk rá, hogy irodánk "zöld irodaként" működjön, folyamataink főleg online zajlanak.