"Korona" kommunikációs csomag

Bizony már tény, hogy sokkal tovább fog tartani a koronavírus sújtása a vendéglátás területére. Éppen ezért nem mindegy, hogyan kommunikálsz a közösségi médiában, milyen beállításokat használsz az egyes oldalaknál, és milyen eredményt produkálnak ezek a platformok.

Hogyan kezdjük el a közös marketing munkát egy étteremmel? +tippek vendéglátás marketingre:

MEGRENDELÉS

 


Nem vendéglő tulajdonosként tévedtél ide? Amennyiben van olyan éttermes ismerősöd, akinek ajánlassz minket, 30.000 Ft jutalékoz fizetünk Neked. Részletek >>


 

Folyamatos kapcsolattartás mellett az alábbi szolgáltatásokat végezzük el:

mezzo baja 2020 08 11Az étterem közösségi oldalainak beállítása, marketing alapok:

  • a vendéglátóhely pozícionálására javaslattétel, ez alapján a marketing kommunikáció ellátása (Hogy mi a pozícionálás? Válasz itt!)
  • a Facebook, Instagram, Google Places oldalak beállításai, "titkos" (ami nem annyira titkos de figyelni kell rá) beállítási lehetőségeinek átnézése, hogy még többen találjanak az étteremre
  • javaslattétel akciókra, promóciókra, tematikus napokra, chef ajánlatokra, eseményekre.

Folyamatos tartalomszerkesztés

  • Facebook és Instagram, Google Places kommunikáció
  • Hírgenerálás, posztok megfogalmazása heti 4-6 alkalommal
  • Közösségi média tanácsadás
  • Folyamatos Facebook/Instagram felügyelet munkanapokon 9.00 – 17.00 óráig
  • Válaszadás, hozzászólás menedzsment a cég nevében
  • Moderálás
  • Facebook statisztika nyomon követése, havi statisztika küldése
  • Tripadvisor, Foursquare és egyéb profilok karbantartása
  • Részletek itt: https://seethaler.hu/kozossegi-media-kommunikacio

marbella 2019 tavasz 69Facebook és Google hirdetés menedzsment

  • Vendégeknek promóciós kampányok és/vagy munkavállaló kereső hirdetések
  • Kampány beállításai
  • Hirdetési szövegek, kiegészítők és keresőszavak összeállítása
  • Hirdetés egyéb jellemzőinek (pl. területi célzás, demográfia, hirdetés rotáció stb…) menedzselése
  • Finomhangolás, későbbi beállítások
  • Kampány menedzsment, folyamatos felügyelet, beavatkozás

Tanácsadás

  • Weboldal áttekintése, hatékonysági javaslatok megtétele
  • Havi weboldal alakítás/tartalom szerkesztés 2 fejlesztői óra keretben
Személyes jelenlét/tanácsadás/brainstorming
 
  • Hiszünk a személyes jelenlétben, egy éttermet úgy lehet jól marketingezni, ha látjuk is azt és részt veszünk a működésében. E csomagban havonta egy alkalmas online megbeszélés tartozik bele.

AJÁNDÉK: A weboldal konverziójának növelése új, innovatív eszközökkel:

  • Hőtérkép készítése a felhasználói viselkedésről a weboldalon (a felhasználói magatartás megértése monaco x ugar 123vizuális eszközökkel, úgy hogy látjuk a felhasználói kattintásokat, mobilos viselkedést, a weboldal scrollozását)
  • Egérmozgásokról videó készítése
  • Az oldal elhagyások monitorozása: adatgyűjtés arról, hogy melyik aloldalon hagyják el a weboldalt a felhasználók
  • Űrlapok kitöltési monitorozása: melyik űrlap mező kitöltése a legnehezebb és leghosszadalmasabb a felhasználóknak, melyik űrlap lépésnél hagyják abba a kitöltést

A SEETHALER szolgáltatásainak átlagos megtérülési ideje 3 hónap.

 

Havidíj: 50.000 Ft

 Amennyiben még nem döntöttél, keress meg minket bármilyen kérdés esetén >>

 Plusz választható kiegészítő csomagok

E csomagunk nem a teljes marketing szolgáltatásainkat tartalmazza. A teljes csomagot itt találod! >>

 

Profi fotózás: 30.000 Ft/óra, ami tartalmazza az utólagos retusálást is (vidékre kiszállási díj még felmerül költségként)

Választható grafikai csomag: 5 órás grafikai tervezés, bármilyen éttermi témában: 40.000 Ft+ÁFA

Profi videó csomag: 160.000 Ft - 220.000 Ft+ÁFA egyedi ajánlattal, projektfüggően

Online PR szövegírás: megjelenés online magazinokban, profi szöveggel: 10.000 Ft+ÁFA/A4 oldal (plusz költség a megjelenés költsége)

MEGRENDELÉS

Amennyiben még nem döntöttél, keress meg minket bármilyen kérdés esetén >>

Ki felelős a szolgáltatásokért és miért halgass rá?

IMG 3111BALLA-SEETHALER TAMÁS, GASZTRONÓMIAI TANÁCSADÓ

Étterem- és ételkritikus, közgazdász és jó pár országos kampány marketing vezetője. Cikkeivel és riportjaival számos szakmai médiumban találkozhattál (Vendéglátás magazin, Bors, Kisalföld, Délmagyar). Több étterem piaci bevezetésénél segédkezett marketingben, de a már bejáratott vendéglátóhelyek is segítségét vehetik a tovább lépésben. 

A SEETHALER projektjeinek vezetője, az Ügyfelek kapcsolattartója és marketing tanácsadója. 2006 óta dolgozik a vendéglátásban, először party service cégeknél (Gála Partyservice) majd éttermekben és teázóban volt üzletvezető. 2010 óta a SEETHALER-ben, saját cégében dolgozik tanácsadóként. Kívülről-belülről ismeri a vendéglátást, a beszerzéstől kezdve az ételek előállításán keresztül a folyamatok optimalizálásáig. 

MEGRENDELÉS

Amennyiben még nem döntöttél, keress meg minket bármilyen kérdés esetén >>

ÍME NÉHÁNY REFERENCIÁNK

(az összes megtalálható itt: https://seethaler.hu/ugyfeleink):
love meat tuning 3Az alábbi Facebook oldalakon az összes képet mi készítettük, persze kommunikációval együtt:
 
 

kornyezetvedelem Cégünk fontosnak tartja a környezetvédelmet. Törekszünk rá, hogy irodánk "zöld irodaként" működjön, folyamataink főleg online zajlanak.