Vendéglátás munkaerö keresö csomag

seethaler_etteremmarketing74.jpg

Egyre kevesebb a vendéglátós munkaerő, pláne a minőségi munkavállaló - valljuk be. Egész egyszerűen azért, mert a tapasztalt emberek a jobb élet reményében vándorolnak külföld irányába, és ez halmozottan igaz a vendéglátásra, mint iparágra.

A jobb élet reményében az elpártoltak helyére pedig vérrel izzadva újakat kell szereznie egy éttermi vezetőnek. Társadalmunk elöregszik, és nincs utánpótlás.

A szóba jöhető munkások elé már nem követelményeket kell állítani, hanem azt kell bizonyítani milyen jó munkahely az adott étterem. marketing kampánnyal kell igazolni, mennyire klassz munkahelyre lehet jönni, ha azt a vendéglátóhelyet választják. Milyen jó főnökük lesz, milyen jó fizetésük és pláne jó munkakörülmények. A nyugati vélt csillogást Magyarországra kell hozni. A munkavállalót kell meggyőzni, hogy minket válasszon.

2018-ra kialakult egy olyan eszköz, ami gyorsan és hatékonyan, valamint költségeiben alacsonyabb áron képes megtalálni egy nagyobb munkavállalói tömeget. Viszont csak a munkaerő megtalálásában segít nekünk, az önéletrajzok és jelentkezések rostálásában, interjúztatásban és kiválasztásban már az éttermi vezetőnek és tulajdonosnak kell részt vennie. Ez pedig a Facebook (konyhai kisegítők, felszolgálók és szakácsok megtalálására tökéletes), LinkedIn (éttermi vezetők keresése) és a Google Adwords (az előbbieken kívül idényjellegű kisegítő állások meghirdetése).

Tovább olvasok a Blogban a témáról >>

MEGRENDELÉS

A szolgáltatásunk részletei a következők:

1/ Személyesen meglátogatjuk a Vendéglátóhelyet, éttermet, ahol fotójat készítünk, megtekintjük a munkakörülményeket, elbeszélgetünk a keresendő munkavállaló feladatairól, javadalmazásáról, beosztásáról.

2/ Kérünk hozzáférést az étterem Facebook oldalához. 

3/ Elkészítjük a kreatív hirdetéseket a megfelelő helyeken (Facebook álláshirdetések, Facebook hirdetés, LinkedIn, Google Adwords).

4/ Elindítjuk a hirdetéseket, amelyeket folyamatosan felügyelünk és szükség esetén beavatkozunk 2 órán belül.

5/ A vendéglátóhely Facebook oldalának Beérkező üzenetei között megjelennek az állásra jelentkezések, melyet kérésre e-mailben is átküldünk a Vezetőnek.

MEGRENDELÉS

Miért szükséges a személyes jelenlétünk?

Csak akkor tudunk megfelelő munkaerőt találni a pozícióra, ha ismerjük és látjuk a vendéglátóhelyet, valamint így tudjuk a nevünket adni a kolléga-kereséshez. Valamint így lehet a legmegfelelőbb információkat begyűjteni a legjobb és leghatékonyabb hirdetésekhez. 

Milyen hirdetéseket látnak viszont a munkakeresők?

  • kreatív, figyelemfelkeltő, kitűnik a tömegből
  • tükrözi az étterem szellemiségét
  • a szövegen kívül vizualitásban (képben, videóban) is bemutatja, milyen ott dolgozni
  • kerüli a sablonos szövegeket
  • egyszerűen, közérthetően mondja el, mik az elvárások és milyen javadalmazás jár érte
  • leírja, milyen az étteremben dolgozni
  • lelkiismeretesen leírja a hátrányokat is, de kiemeli az előnyöket is
  • egyszerű és könnyű jelentkezni

Kinek a nevében hirdetünk? 

Az étterem neve jelenik meg a hirdetésekben, a jelentkezők abszolút nem tudják, hogy marketing ügynökség készítette ezeket. 

Milyen garancia van a SEETHALER szolgáltatására?

Amennyiben a lenti díj kifizetése esetén nem érjük el a 10 jelentkezőt, a teljes díjat visszafizetjük. (általában a jelentkezők száma a lenti díjon meghaladja a 30-at, így bátran vállaljuk ezt a garanciát ;) )

A szolgáltatás ára:

Éttermi felszolgáló keresés, szakács, fehér-fekete mosogató, konyhai kisegítő, idényjellegű munkavállaló esetén: 50.000 Ft+ÁFA

Konyhafőnök, teremfőnök, üzletvezető esetén: 70.000 Ft+ÁFA

Egyéb díjak: Kiszállási díj Budapesten kívülre: 65 Ft/km, előzetes árajánlattal.

A fenti díjak tartalmazzák a közösségi média hirdetési díjait, és a munkadíjunkat, egyéb költség nem merül fel.

Kisbetűs rész nincs.

MEGRENDELÉS

SEETHALER

Seethaler Consulting Kft.

info[kukac]seethaler[pont]hu

+3620 983 7723

1384 Budapest Pf. 770.

seethaler logo footer

kornyezetvedelem Cégünk fontosnak tartja a környezetvédelmet. Törekszünk rá, hogy irodánk "zöld irodaként" működjön, folyamataink főleg online zajlanak.