Egy alkalmas éttermi tanácsadás

maghaz_2019_sz-48.jpg

Sok étterem tulajdonossal találkozunk, akik nem biztosak benne, miért nem működik a helyük. Sok olyannal, akik most indították a helyet, vagy éppen átveszik azt. Sokszor jól esik nekik, hogy külső szemmel valaki ránéz a folyamatokra, és irányított kérdésekkel elvezeti őket, mit kell változtatni. 

Tény: sok a konkurencia, kevés a munkaerő, a meglévő munkaerőt nehéz inspirálni és tanítani, sok pénzbe kerül egy szép helyet létrehozni, ami profitábilisan működik. 

Amennyiben Te is bármiféle gonddal küzdessz, kérdezz minket és megpróbálunk segíteni!

120 pontos checklistával rendelkezünk, ezek alapján bármelyik pont hibás, akkor elbukhat egy étterem. És garantáljuk, a 120 pont között ott van a Te éttermed problémája is!

MEGRENDELÉS

 

 

Miket kérdezhetsz? Pár példa: 

  • miért nem jönnek a Vendégek?
  • miért nem találok megfelelő munkaerőt?
  • kik a konkurenciáim, kikre figyeljek?
  • drágák vagy olcsóak az áraim?
  • milyen akciókat és promóciókat készítsek?
  • hol és milyen módon érdemes kommunikálni, marketingezni?
  • hogyan marketingezzek a közösségi médiában?
  • hogyan alakítsak ki törzsvásárlói rendszert?
  • stb stb...

A szolgáltatásunk részletei a következők:

1/ Felkészülünk az éttermedből: átnézzük az összes lehetséges megjelenést.

2/ Telefonon beszélgetünk egyet, ahol felteheted a kérdéseidet, amelyekre választ szeretnél kapni.

3/ Egy megbeszélt időpontban találkozunk, és átbeszéljük a helyzetet. Feladatokat és kéréseket fogunk megfogalmazni, mit kell tenni hogy elhárítsd a hibát!

4/ A beszélgetésről videófelvétel készül, amelyet átadunk a megbeszélés után 7 napon belül. 

5/ Utánkövetés: pár hét múlva felhívunk, és rákérdezünk, hogy sikerült megoldani a feladatot. ;)

MEGRENDELÉS

Ki tartja a tanácsadást? Miért hallgass rá?

IMG 3111Balla-Seethaler Tamás, gasztronómiai tanácsadó

Étterem- és ételkritikus, közgazdász és jó pár országos kampány marketing vezetője. Cikkeivel és riportjaival számos szakmai médiumban találkozhattál (Vendéglátás magazin, Bors, Kisalföld, Délmagyar). Több étterem piaci bevezetésénél segédkezett marketingben, de a már bejáratott vendéglátóhelyek is segítségét vehetik a tovább lépésben. 

A SEETHALER projektjeinek vezetője, az Ügyfelek kapcsolattartója és marketing tanácsadója. 2006 óta dolgozik a vendéglátásban, először party service cégeknél (Gála Partyservice) majd éttermekben és teázóban volt üzletvezető. 2010 óta a SEETHALER-ben, saját cégében dolgozik tanácsadóként. Kívülről-belülről ismeri a vendéglátást, a beszerzéstől kezdve az ételek előállításán keresztül a folyamatok optimalizálásáig. 

Milyen garancia van a SEETHALER szolgáltatására?

Amennyiben a lenti díj kifizetése esetén nem adunk használható megoldást, a teljes díjat visszafizetjük.

A szolgáltatás ára:

40.000 Ft+ÁFA

Egyéb díjak: Kiszállási díj Budapesten kívülre: 65 Ft/km, előzetes árajánlattal.

MEGRENDELÉS

kornyezetvedelem Cégünk fontosnak tartja a környezetvédelmet. Törekszünk rá, hogy irodánk "zöld irodaként" működjön, folyamataink főleg online zajlanak.