BLOG

Tanulj, inspirálódj a SEETHALER-rel

Célunk, hogy Magyarország éttermeibe élmény legyen betérni!

Tovább a Szolgáltatásokra
  • SEETHALER étterem marketing
  • SEETHALER étterem marketing
  • SEETHALER étterem marketing
  • SEETHALER étterem marketing
  • SEETHALER étterem marketing
  • szurkehatter

    A sztárséf hazai helytartósága

      Amikor öt éve Jamie Oliver híres séf londoni éttermében, a Fifteen-ben jártam, már megcsapott a szele a szakács étkezésbeli gondolatainak, újító megmozdulásainak. Ekkor még a budapestiek csak hírből ismerték a főztjét, bár arra sem kellett sokat várni, hogy mindenki villájára tűzze 2016-ban olasz fogásait a Budavári Jamie’s Italianben. És íme, megnyílt legújabb helye december 12-én: az Európában is egyedülálló Jamie’s Pizzeria Gozsdu.
    Részletek
  • szurkehatter

    A marketing alapja: az étterem pozícionálás mikéntje

      A blogunk hasábjain ezzel a poszttal debütáló éttermi marketing rovat első gondolata az volt, hogy e téma alapjaitól indítjuk el a folyamatot, hiszen ha nincsenek rendben egy étterem vendégszerző érvei, arra rendkívül nehéz építeni a későbbiekben, és természetesen kidobott pénz lesz minden erre költött forint, nem fogja hozni azokat a számokat és asztalfoglalásokat, amelyet a tulajdonos jogosan elvár.
    Részletek
  • szurkehatter

    Éttermi közösségi marketing a Facebook változásai után

      Az utóbbi héten, Mark Zuckerberg és a Facebook január 11-i bejelentéseit követően attól volt hangos a marketing média, hogy - már-már szenzációhajhász módon - megszűnik a céges közösségi média kommunikáció. De ez csak egy változást eredményez. Máshogy lesz ezután, az nem kétséges, és kicsit másféle kommunikációt kell végeznie egy étteremnek is. A SEETHALER-nél már eddig is az alábbi útjelző kövek mentén kommunikáltunk, és szerencsére ennek hatékonyságát és életben maradását a közösségi-média guru meg is erősítette bejelentésével.
    Részletek
  • szurkehatter

    Mit adott a gasztronómiának az Évszázad szakácsa

      Elhunyt Paul Bocuse, a világ gasztronómiájának megújítója. Adott volt egy fantasztikus ember, aki mindig tanulni szeretett volna, attól függetlenül, hogy már 50 éve három Michelin csillagot birtokolt lyon-i éttermével, a L’Auberge du Pont de Collonges-nal. A Franciaország Legjobb Mestere (Meilleur Ouvrier de France) rangos címmel 1961-ben tüntették ki. Egy vezető volt, aki az írások alapján a legnagyobb alázattal fordult a kollégái és a gasztronómia iránt. Egy újító hedonista volt, aki a léthez és az ételhez kötődő szenvedélye tette igazán sikeressé. Szembement a francia konyhával és megalkotta a nouvelle cuisine-t, azaz az "új konyhát".
    Részletek
  • szurkehatter

    Mi kell a nőnek? - Valentin napi éttermi akciók

      Sok Ügyfelünk részére publikáltuk a múlt hét folyamán a Valentin napi ajánlatokat. Több éves tapasztalatunk alapján szükségét érezzük, hogy közzétegyük tapasztalatainkat a promóciókkal kapcsolatban, ami nem csak erre az "ünnepre", hanem az összesre is vonatkozhat. Tehát a mai blog bejegyzésünkben a kérdés, hogy milyen akciókat szeretnek a Vendégek?
    Részletek
  • szurkehatter

    Az emberek már nem enni mennek egy vendéglátóhelyre. Egy élményt keresnek.

      Bizony-bizony sokkal több dolog befolyásolja a Vendég jó-érzését az étteremben, mint csupán az ételek minősége. 2018-ban az emberek már nem enni mennek egy vendéglátóhelyre. Egy élményt keresnek. Ehhez rengeteg befolyásoló tényező tartozik, komplex dolgot keresnek: természetesen nem tudatosan, hanem a lelkekben alakul ki az érzés, hogy az étteremben jó időt töltenek el, és vajon visszatérnek-e.
    Részletek
  • szurkehatter

    Az éttermi marketing piramisa

      A héten több étteremmel kezdtük meg az együttműködést. Mindegyik vezetőnek az első kérdése az volt, hogy hogyan kezdjük el a marketinget. Hiszek abban, hogy a marketing akkor jó, ha nem ad-hoc módon készül, hanem tervezetten, előre átgondoltan egy terv mentén, mert akkor a Vendégek fejében is egységes és összeszedett kép alakul ki arról.
    Részletek

SEETHALER

Seethaler Consulting Kft.

info[kukac]seethaler[pont]hu

+3620 983 7723

1384 Budapest Pf. 770.

seethaler logo footer

kornyezetvedelem Cégünk fontosnak tartja a környezetvédelmet. Törekszünk rá, hogy irodánk "zöld irodaként" működjön, folyamataink főleg online zajlanak.