"Felfuttató" marketing csomag

Feltérképezzük az étterem erősségeit, gyengeségeit, lehetőségeit és veszélyeit, és ez alapján havonta folyamatosan ellátjuk a közösségi marketing kommunikációt. Átnézzük továbbá a vendéglő weboldalát, és a szükséges módosításokat javasoljuk és elvégezzük. Hatékonysági piramis tetején az online kommunikáció áll, ezért először a weboldalt és a közösségi kommunikációt érdemes rendbe tenni, a későbbi folyamatos sikerhez. Ehhez nyújt segítséget ez a csomag.

Hogyan kezdjük el a közös marketing munkát egy étteremmel? +tippek vendéglátás marketingre:


Aktuális promóciónk:
  • Az első körös éttermi marketing tanácsadás ajándék! (1 óra; értéke 40.000 Ft+áfa)
  • Budapest és környékén személyesen, vidéki helyszín esetén Google Meet segítségével
  • Ismerj meg minket kötelezettségmentesen!

Érdeklődöm a szolgáltatás iránt, visszahívást kérek

 

Folyamatos kapcsolattartás mellett az alábbi szolgáltatásokat végezzük el:


Szolgáltatásunk garanciája
  • Amennyiben az első három hónapban a marketing mérőszámok stagnálnak, vagy csökkennek, egy hónap munkát grátiszban adunk
  • Megjegyzés: eddig még soha nem kellett érvényesíteni ezt a garanciát, mert a számok mindig pozitív irányba mozdultak el ;)

Érdeklődöm a szolgáltatás iránt, visszahívást kérek

Stratégiai marketing

  • Átgondolt stratégia mellett, közös gondolkodás és Ügyfél általi elfogadás után előre meghatározott irányvonal mentén dolgozunk
  • Részben automata marketing folyamatokban gondolkodunk, melynek alapja az emberi (vendég) gondolkodás és a pszichológia
  • Külön marketing tevékenység az Új Vendégeknek, Visszatérő vendégeknek, Törzsvendégeknek
  • Csak bevált technikákat alkalmazunk, amelyek 12 éve bizonyítottak!
  • Rendezvény-, esemény-, promóció alapú marketing: arra törekszünk, hogy mindig legyen valami történés a vendéglátóhelyen!

marbella 2019 tavasz 175Folyamatos tartalomszerkesztés

  • Facebook és Instagram, Google Cégem és TikTok kommunikáció
  • Hírgenerálás, posztok megfogalmazása heti 4-6 alkalommal (TikTok esetén heti 1 alkalommal)
  • Közösségi média tanácsadás
  • Folyamatos Facebook/Instagram felügyelet munkanapokon 9.00 – 17.00 óráig
  • Válaszadás, hozzászólás menedzsment a cég nevében
  • Moderálás
  • Facebook statisztika nyomon követése, havi statisztika küldése
  • Tripadvisor és egyéb profilok karbantartása
  • Részletek itt: https://seethaler.hu/kozossegi-media-kommunikacio

Facebook és Google hirdetés menedzsment

  • Vendégeknek promóciós kampányok és/vagy munkavállaló kereső hirdetések
  • Kampány beállításai
  • Hirdetési szövegek, kiegészítők és keresőszavak összeállítása
  • Hirdetés egyéb jellemzőinek (pl. területi célzás, demográfia, hirdetés rotáció stb…) menedzselése
  • Finomhangolás, későbbi beállítások
  • Kampány menedzsment, folyamatos felügyelet, beavatkozás

asianstreetfood 2021 11 25 10Kapcsolattartás a meglévő vendégekkel

  • hírlevél kommunikáció (max. havi 2 levél küldése)
  • automatizált e-mail cím gyűjtés az étteremben, és online

Rendezvényszervezés

  • Tanácsadás rendezvényekre/akciókra vonatkozóan, megszervezés
  • Win-win-win szituáció: egy partnerünket elvisszük (borvacsora, sörvacsora, vacsoraszínház stb...) egy rendezvényre, mellyel az étterem, a partnerünk, és mi is bevételre teszünk szert. 

Fotózás negyedévente

  • 75-100 készre tervezett, retusált fotó készítése az étteremben negyedévente
  • Ételfotók, portrék, étterem fotók készítése
  • Részletei itt: https://seethaler.hu/fotozas-es-video

Videó készítése közösségi oldalakramonaco osz 41

  • Havi 4 TikTokra optimalizált mobilos kisvideó
  • Teljes fénytechnika biztosítása videókhoz
  • Rendezvényekről, eseményekről élő Facebook videó

Tanácsadás

  • Weboldal áttekintése, hatékonysági javaslatok megtétele
  • Havi weboldal alakítás/tartalom szerkesztés 2 fejlesztői óra keretben
Személyes jelenlét/tanácsadás/brainstorming
 
  • Hiszünk a személyes jelenlétben, egy éttermet úgy lehet jól marketingezni, ha látjuk is azt és részt veszünk a működésében. Minden ügyfelünkkel legalább havonta egyszer találkozunk.

AJÁNDÉK: A weboldal konverziójának növelése új, innovatív eszközökkel:

  • Hőtérkép készítése a felhasználói viselkedésről a weboldalon (a felhasználói magatartás megértése monaco x ugar 123vizuális eszközökkel, úgy hogy látjuk a felhasználói kattintásokat, mobilos viselkedést, a weboldal scrollozását)
  • Egérmozgásokról videó készítése
  • Az oldal elhagyások monitorozása: adatgyűjtés arról, hogy melyik aloldalon hagyják el a weboldalt a felhasználók
  • Űrlapok kitöltési monitorozása: melyik űrlap mező kitöltése a legnehezebb és leghosszadalmasabb a felhasználóknak, melyik űrlap lépésnél hagyják abba a kitöltést

A SEETHALER szolgáltatásainak átlagos megtérülési ideje 3 hónap.

 Érdeklődöm a szolgáltatás iránt, visszahívást kérek

Havidíj: 250.000 Ft+ÁFA

Javasolt marketing költés minden hónapban: min. 150.000 Ft

Bizonyos esetekben, egyedi árajánlatot adunk partnereinknek.

 Amennyiben még nem döntöttél, keress meg minket bármilyen kérdés esetén >>

Galéria az eddigi munkáinkból:

NIK 0254
stelazsi 2019 tl-15
Monaco tavasz 2021-46
krakn town 2019 marcius-35
marbella 2019 tavasz-189
asianstreetfood 2021 11 25-187
marbella 2019 tavasz-118
marbella 2019 tavasz-141
Monaco tavasz 2021-90
beef heaven 2019 jan-30
DSC 7848
marbella 2019 tavasz-294
NIK 0269
harapo mokus sz-54
marbella 2019 tavasz-142
marbella 2019 tavasz-10

 Plusz választható kiegészítő csomagok

Választható grafikai csomag: 5 órás grafikai tervezés, bármilyen éttermi témában: 60.000 Ft+ÁFA

Profi videó csomag: 300.000 Ft - 650.000 Ft+ÁFA egyedi ajánlattal, projektfüggően

Online PR szövegírás: megjelenés online magazinokban, profi szöveggel: 40.000 Ft+ÁFA/8000 karakter (plusz költség a megjelenés költsége)

Foodblogger és influencerekkel kapcsolattartás: a csomag igénybevétele megbeszélés kérdése

Érdeklődöm a szolgáltatás iránt, visszahívást kérek

Amennyiben még nem döntöttél, keress meg minket bármilyen kérdés esetén >>

Ki felelős a szolgáltatásokért és miért halgass rá?

IMG 3111BALLA-SEETHALER TAMÁS, GASZTRONÓMIAI TANÁCSADÓ

Étterem- és ételkritikus, közgazdász és jó pár országos kampány marketing vezetője. Cikkeivel és riportjaival számos szakmai médiumban találkozhattál (Vendéglátás magazin, Bors, Kisalföld, Délmagyar). Több étterem piaci bevezetésénél segédkezett marketingben, de a már bejáratott vendéglátóhelyek is segítségét vehetik a tovább lépésben. 

A SEETHALER projektjeinek vezetője, az Ügyfelek kapcsolattartója és marketing tanácsadója. 2006 óta dolgozik a vendéglátásban, először party service cégeknél (Gála Partyservice) majd éttermekben és teázóban volt üzletvezető. 2010 óta a SEETHALER-ben, saját cégében dolgozik tanácsadóként. Kívülről-belülről ismeri a vendéglátást, a beszerzéstől kezdve az ételek előállításán keresztül a folyamatok optimalizálásáig. 

Érdeklődöm a szolgáltatás iránt, visszahívást kérek

Amennyiben még nem döntöttél, keress meg minket bármilyen kérdés esetén >>

 

 

kornyezetvedelem Cégünk fontosnak tartja a környezetvédelmet. Törekszünk rá, hogy irodánk "zöld irodaként" működjön, folyamataink főleg online zajlanak.