"Felfuttató" marketing csomag

CSALÁDI ÜZEMELTETÉSŰ ÉS KISEBB ÉTTERMEKNEK

Feltérképezzük az étterem erősségeit, gyengeségeit, lehetőségeit és veszélyeit, és ez alapján havonta folyamatosan ellátjuk a közösségi marketing kommunikációt. Átnézzük továbbá a vendéglő weboldalát, és a szükséges módosításokat javasoljuk és elvégezzük. Hatékonysági piramis tetején az online kommunikáció áll, ezért először a weboldalt és a közösségi kommunikációt érdemes rendbe tenni, a későbbi folyamatos sikerhez. Ehhez nyújt segítséget ez a csomag.

Hogyan kezdjük el a közös marketing munkát egy étteremmel? +tippek vendéglátás marketingre:


Kinek ajánljuk ezt a csomagunkat?
  • Azoknak, akik tervezni szeretnék a bevételüket, és nem azt várják hogy a "sült galamb a szájukba repüljön", hanem irányítottan szeretnének vendéget szerezni
  • Éves szinten 30-200 milliós éves árbevételű éttermeknek
  • puboknak, éttermeknek, kocsmáknak, street-food helyeknek akik átlagos árfekvésben és minőségben szolgáltatnak a Vendégek felé
Kik gondoskodnak a marketingről?
  • egy marketing vezető/projektvezető, aki ebben az esetben a hirdetésekért is felelős
  • egy fő marketing szövegíró
  • fotós kolléga
  • egy adminisztrátor kolléga
Miért más a csomag ára, mint a prémium éttermeknek szánt csomagé?

Egy prémium étterem részére több szolgáltatást tartalmaz a csomagunk. Másféle fotókat igényelnek a magasabb minőségű éttermek, más hangvételű posztokat, több munka van egy hirdetési kampánnyal is.

Éppen ezért egy kisebb étteremnek, mivel arányaiban más munkát szükséges elvégezni a sikeres marketing érdekében, más áron is vállaljuk a szolgáltatást.

MEGRENDELÉS

 

Folyamatos kapcsolattartás mellett az alábbi szolgáltatásokat végezzük el:

Legalább 3 hónapos szerződés aláírása esetén:

marbella 2019 tavasz 175Folyamatos tartalomszerkesztés

  • Facebook és Instagram kommunikáció
  • Hírgenerálás, posztok megfogalmazása heti 4-6 alkalommal
  • Közösségi média tanácsadás
  • Folyamatos Facebook/Instagram felügyelet munkanapokon 9.00 – 17.00 óráig
  • Válaszadás, hozzászólás menedzsment a cég nevében
  • Moderálás
  • Facebook statisztika nyomon követése, havi statisztika küldése
  • Tripadvisor, Foursquare és egyéb profilok karbantartása
  • Részletek itt: https://seethaler.hu/kozossegi-media-kommunikacio

Facebook és Google hirdetés menedzsment

  • Vendégeknek promóciós kampányok és/vagy munkavállaló kereső hirdetések
  • Kampány beállításai
  • Hirdetési szövegek, kiegészítők és keresőszavak összeállítása
  • Hirdetés egyéb jellemzőinek (pl. területi célzás, demográfia, hirdetés rotáció stb…) menedzselése
  • Finomhangolás, későbbi beállítások
  • Kampány menedzsment, folyamatos felügyelet, beavatkozás

asianstreetfood 2021 11 25 10Kapcsolattartás a meglévő vendégekkel

  • hírlevél kommunikáció (max. havi 2 levél küldése)
  • automatizált e-mail cím gyűjtés az étteremben, és online

Rendezvényszervezés

  • Tanácsadás rendezvényekre/akciókra vonatkozóan, megszervezés
  • Win-win-win szituáció: egy partnerünket elvisszük (borvacsora, sörvacsora, vacsoraszínház stb...) egy rendezvényre, mellyel az étterem, a partnerünk, és mi is bevételre teszünk szert. 

Fotózás negyedévente

  • 50-75 készre tervezett, retusált fotó készítése az étteremben negyedévente
  • Ételfotók, portrék, étterem fotók készítése
  • Részletei itt: https://seethaler.hu/fotozas-es-video

Videó készítése közösségi oldalakramonaco osz 41

  • Rendezvényekről, eseményekről élő Facebook videó

Tanácsadás

  • Weboldal áttekintése, hatékonysági javaslatok megtétele
  • Havi weboldal alakítás/tartalom szerkesztés 2 fejlesztői óra keretben
Személyes jelenlét/tanácsadás/brainstorming
 
  • Hiszünk a személyes jelenlétben, egy éttermet úgy lehet jól marketingezni, ha látjuk is azt és részt veszünk a működésében. Minden ügyfelünkkel legalább havonta egyszer találkozunk.

AJÁNDÉK: A weboldal konverziójának növelése új, innovatív eszközökkel:

  • Hőtérkép készítése a felhasználói viselkedésről a weboldalon (a felhasználói magatartás megértése monaco x ugar 123vizuális eszközökkel, úgy hogy látjuk a felhasználói kattintásokat, mobilos viselkedést, a weboldal scrollozását)
  • Egérmozgásokról videó készítése
  • Az oldal elhagyások monitorozása: adatgyűjtés arról, hogy melyik aloldalon hagyják el a weboldalt a felhasználók
  • Űrlapok kitöltési monitorozása: melyik űrlap mező kitöltése a legnehezebb és leghosszadalmasabb a felhasználóknak, melyik űrlap lépésnél hagyják abba a kitöltést

A SEETHALER szolgáltatásainak átlagos megtérülési ideje 3 hónap.

 

Havidíj: 140.000 Ft+ÁFA

Javasolt marketing költés minden hónapban: min. 100.000 Ft

 Amennyiben még nem döntöttél, keress meg minket bármilyen kérdés esetén >>

Galéria az eddigi munkáinkból:

krakn town autumn-13
7500213
marbella 2019 tavasz-96
marbella 2019 tavasz-39
marbella 2019 tavasz-148
beef heaven 20191104-2
noor 2020 08 21-36
7500050
stelazsi 2019 tl-10
Monaco tavasz 2021-90
Pcolt-malaccsszr
noor 2020 08 21-27
DSC 7828
krakn town autumn-69
harapo mokus sz-14
marbella 2019 tavasz-56

 Plusz választható kiegészítő csomagok

Választható grafikai csomag: 5 órás grafikai tervezés, bármilyen éttermi témában: 40.000 Ft+ÁFA

Profi videó csomag: 300.000 Ft - 350.000 Ft+ÁFA egyedi ajánlattal, projektfüggően

Online PR szövegírás: megjelenés online magazinokban, profi szöveggel: 30.000 Ft+ÁFA/8000 karakter (plusz költség a megjelenés költsége)

Foodblogger és influencerekkel kapcsolattartás: a csomag igénybevétele megbeszélés kérdése

MEGRENDELÉS

Amennyiben még nem döntöttél, keress meg minket bármilyen kérdés esetén >>

Ki felelős a szolgáltatásokért és miért halgass rá?

IMG 3111BALLA-SEETHALER TAMÁS, GASZTRONÓMIAI TANÁCSADÓ

Étterem- és ételkritikus, közgazdász és jó pár országos kampány marketing vezetője. Cikkeivel és riportjaival számos szakmai médiumban találkozhattál (Vendéglátás magazin, Bors, Kisalföld, Délmagyar). Több étterem piaci bevezetésénél segédkezett marketingben, de a már bejáratott vendéglátóhelyek is segítségét vehetik a tovább lépésben. 

A SEETHALER projektjeinek vezetője, az Ügyfelek kapcsolattartója és marketing tanácsadója. 2006 óta dolgozik a vendéglátásban, először party service cégeknél (Gála Partyservice) majd éttermekben és teázóban volt üzletvezető. 2010 óta a SEETHALER-ben, saját cégében dolgozik tanácsadóként. Kívülről-belülről ismeri a vendéglátást, a beszerzéstől kezdve az ételek előállításán keresztül a folyamatok optimalizálásáig. 

MEGRENDELÉS

Amennyiben még nem döntöttél, keress meg minket bármilyen kérdés esetén >>

 

 

kornyezetvedelem Cégünk fontosnak tartja a környezetvédelmet. Törekszünk rá, hogy irodánk "zöld irodaként" működjön, folyamataink főleg online zajlanak.