Egy étteremnek mindig kifizetődőbb, ha meglévő ügyfeleit teszi hűségesebbé és belőlük nyer nagyobb nyereséget, mintha állandóan új ügyfelek megszerzésére fordít pénzt, energiát. Ha a vendégeket egy távoli céllal (pl. egy összegyűjthető pontszámért cserébe biztosított ajándék) pontgyűjtésre (játék) ösztönözzük, akkor növelni tudjuk a látogatásuk számát és a kosárértékékük összegét.
Kész, bárhova gyorsan integrálható Törzsvásárlói rendszerünk egy webes program, tehát használatához mobiltelefon/tablet/számítógép és internetkapcsolat szükséges.
Az éttermi Törzsvendég rendszer használata:
- Megérkezik a vásárló a kasszához.
- A kasszás megkéri, hogy csippantsa le a VIP-kártyáját (vagy más neveken: Ügyfélkártya / Hűségkártya / Partnerkártya) a kasszához közeli, pultra fixen kihelyezett, és a vendég felé fordított vonalkód-olvasóhoz.
- A kasszás megnyomja a tableten a megfelelő jutalmazási szintet (1 érintés) és a hűségpont jóváíródik a vendég kártyáján.
- A program visszaugrik kezdeti helyzetbe és várja a következő vendéget.
A programmal az alábbi funkciókat\feladatokat tudjuk elvégezni:
- hűségkártyával rendelkező vendégek kezelése (hűségpontok gyűjtése).
- hűségkártyával nem rendelkező vendégek adminisztrálása (általános vásárlói analitika).
- beállítható kampányidőszak (javasolt 60-90 nap), ameddig gyűjthetők a pontok.
- Ennek végén (egy utolsó figyelmeztetést követően) törlődnek a pontok.
- beváltás kezelése (alapesetben 3 elérhető, beváltási szint van).
- vásárlás után 2 órával elégedettségi kérdőív kiküldése (felhasználó által kikapcsolható)
- havi egyenlegközlő e-mail a regisztrált ügyfeleknek.
- új vendég felvitele programból (ilyenkor értesítést is kap e-mailben).
- statisztika.