
Ahogyan a Közösségi média kommunikáció is, az ezeken a platformokon való hirdetés is nagyon fontos. El kell oszlatnunk a tévképzeteket: a közösségi médiából való Vendégszerzés nem ingyenes, de sokkal olcsóbb és ár/érték arányában kifizetődőbb, mint sok más hirdetési forma. Például az írott sajtó vagy a televízió.
A SEETHALER már több, mint 30 millió forintot költött el sikeresen Ügyfelei részére a közösségi térben. Hirdetési metodikánk: landing oldal készítése (egy weboldal/aloldal, ahol le van írva az akció lényege, asztalfoglalási lehetőséggel együtt), hirdetések tesztelése (legalább 6-féle hirdetési fajta készítése), hatékonyságmérés, a legjobbak életben tartása. Fontos még megjegyezni, hogy a közösségi térben egy-egy jól sikerült hirdetési kampány is kifullad egy héten belül, ezért azokat cserélni kell legalább 7 naponta, így a fenti folyamat újra kezdődik.
Hirdetési platformjaink: Facebook, Google, Tripadvisor, Foursquare, Waze.
Hirdetési fajták: helyi hirdetések (az étterem pár kilométeres körzetén belül jelenik meg), érdeklődési kör alapján szűrés (a téma iránt érdeklődőknek hirdetés), remarketing hirdetések (akik már meglátogatták a weboldalt és érdeklődést mutattak a vendéglő iránt)
Minigaléria
-
Click to open image! Click to open image!
-
Click to open image! Click to open image!
-
Click to open image! Click to open image!
-
Click to open image! Click to open image!
-
Click to open image! Click to open image!
-
Click to open image! Click to open image!
-
Click to open image! Click to open image!
-
Click to open image! Click to open image!
-
Click to open image! Click to open image!
-
Click to open image! Click to open image!
-
Click to open image! Click to open image!
-
Click to open image! Click to open image!
-
Click to open image! Click to open image!
-
Click to open image! Click to open image!
-
Click to open image! Click to open image!
https://seethaler.hu/kozossegi-media-es-google-hirdetes#sigProId64c91c6dbe