Ez az a vendégszerző csomag, ami több vendéglátóhelynek, már a második hónaptól legalább +20% bevételt hozott.

Nem kísérletezgetünk, tudjuk, mitől lesz több Vendége egy helynek. Akár Neked is dolgozhatunk!

Felfuttató marketing csomagunk

Éttermi munkaerö keresés

seethaler_etteremmarketing7.jpg

Más időket élünk. Egyre kevesebb a vendéglátós munkaerő, pláne a minőségi munkavállaló - valljuk be. Egész egyszerűen azért, mert a tapasztalt emberek a jobb élet reményében vándorolnak külföld irányába, és ez halmozottan igaz a vendéglátásra, mint iparágra. A jobb élet reményében az elpártoltak helyére pedig vérrel izzadva újakat kell szereznie egy éttermi vezetőnek. Társadalmunk elöregszik, és nincs utánpótlás.


Csomagajánlatunk vendéglátás munkaerő keresésre


Nem kis feladat új felszolgálót, fehér-fekete mosogatót, szakácsot, teremfőnököt vagy üzletvezetőt találni. Folyamatosan ezt halljuk viszont bármelyik partnerünktől. Igazából az utóbbi évek 500+ közösségi média kampányából legalább 20% nem a Vendégek irányába, hanem a munkavállalók irányába szólt. Ez több millió elköltött forintot jelentett. 

Más időket élünk. A szóba jöhető munkások elé már nem követelményeket kell állítani, hanem azt kell bizonyítani milyen jó munkahely az adott étterem. Marketing kampánnyal kell igazolni, mennyire klassz munkahelyre lehet jönni, ha azt a vendéglátóhelyet választják. Milyen jó főnökük lesz, milyen jó fizetésük és pláne jó munkakörülmények. A nyugati vélt csillogást Magyarországra kell hozni. A munkavállalót kell meggyőzni, hogy minket válasszon.

2018-ra kialakult egy olyan eszköz, ami gyorsan és hatékonyan, valamint költségeiben alacsonyabb áron képes megtalálni egy nagyobb munkavállalói tömeget. Ez pedig a Facebook (konyhai kisegítők, felszolgálók és szakácsok megtalálására tökéletes), LinkedIn (éttermi vezetők keresése) és a Google Adwords (az előbbieken kívül idényjellegű kisegítő állások meghirdetése).


Csomagajánlatunk vendéglátás munkaerő keresésre


Milyennek kell lennie egy nagyon jó közösségi média álláshirdetésnek?

  • kreatív, figyelemfelkeltő, kitűnik a tömegből
  • tükrözi az étterem szellemiségét
  • a szövegen kívül vizualitásban (képben, videóban) is bemutatja, milyen ott dolgozni
  • kerüli a sablonos szövegeket
  • egyszerűen, közérthetően mondja el, mik az elvárások és milyen javadalmazás jár érte
  • leírja, milyen az étteremben dolgozni
  • lelkiismeretesen leírja a hátrányokat is, de kiemeli az előnyöket is
  • egyszerű és könnyű jelentkezni

AJÁNLATKÉRÉS

kornyezetvedelem Cégünk fontosnak tartja a környezetvédelmet. Törekszünk rá, hogy irodánk "zöld irodaként" működjön, folyamataink főleg online zajlanak.